torstai 21. toukokuuta 2015

Lyhty, joka palaa roihuten


Lyhty sammunut pääni päällä 
Ei yksikään ajatus elä 
Kipu esittäytyy ystävänä 
On aina vain lähempänä 

Vaali sitä rakkaudella 
Sillä ei ole minulla toista 
Huokaan hiljaa eikä kukaan vastaa 
Päivät seuraavat toinen toistaan 

Ja minä odotan 
Jotain tapahtuvan 
Ja minä odotan 
Jonkun saapuvan 

Onko jossain minulle koti 
Johon joku minua kaipaa

Muistelen aikaa jolloin vielä 
Nauroin ja tunsin vihaa 
Nyt olen kehys vailla kangasta 
Luuta ja heikkoa lihaa 

Ja minä odotan 
Jotain tapahtuvan 

Onko jossain minulle koti 
Johon joku minua kaipaa 
Ryntääkö joku syliin 
Jos olen ollut poissa pitkän aikaa 
Itkeekö joku jos kuulee minun kuolleen pois 
Huomaako edes kukaan 
Onko haudallani kynttilöitä 
Kukkia saanko mukaan...

Mokoma - Mutta minulta puuttuisi rakkaus
  
Kahdessa tunnissa. Kasvoin ihmisenä metrin, opin elämästä vuosien edestä, ymmärsin miten pienistä muruista maailma rakentuu.

Nuo tärkeät tunnit sai jälleen ymmärtämään miten onnekas, onnellinen ja onnistunut olenkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti