maanantai 30. marraskuuta 2015

Yökyläilijä


- Mikä oli kivointa yökyläilyssä?
- Melkeen kaikki. Sain leipoo niitä sun hulluja ruokia, sitten sain maistaa kaikkia uusia tosi hyviä makuja. Ja sitten se kun syötiin herkkuja sohvalla ja katottiin elokuvaa vaikka mää olinkin nähnyt sen, mutta en ollu nähny sitä sun kanssa. Sit se, kun me tehtiin eväät reissuun ja sain käyttää tehosekotinta. Oli tosi kiva kun laitoit Robinii autossa ja ostit mulle nää maailman hienoimmat housut. Laitan nää huomen kouluun ja kerron, et kummitäti osti nää mulle. 

- Mikä oli sitten huonoa tai kurjaa?
- No se, kun mun tuli koti-ikävä illalla. Se vaan oli tyhmää. 

- Onks sulla ollu tarpeeks tekemistä vai onks ollu ihan tylsää?
- On ollu tekemistä ja se oli tosi kivaa, kun makoilit mun vieressä illalla, kun oli ikävä ja silittelit mua ja höpöttelit. En mä muista mitä sä höpötit, mut mua alko väsyttää hirveesti ja sit ne sun jutut oli niin tylsiä, et nukahdin. Ei niis ollu mitään järkee edes. Mut ei se haittaa, koska mun meni sit ikäväki ohi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti